شناسه خبر: ۱۶۱۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

نشست استاندار خراسان رضوی با جمعی از اساتید دانشگاه‌های مشهد

استاندار خراسان رضوی در نشست با برخی از اساتید دانشگاه های مشهد گفت: دانشگاه می‌تواند در ارتباط با موضوعات مختلف، مدیریت استان را برای حل مسائل همراهی کند.

نشست استاندار خراسان رضوی با جمعی از اساتید دانشگاه‌های مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ یعقوبعلی نظری شب گذشته در نشست با اساتید دانشگاه که در قالب دیدارهای نخبگانی استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهارداشت: ارتباط فی‌مابین در مدیریت امور میان دو مجموعه حتما اثر دارد و این امر متقابل است.

استاندار خراسان رضوی افزود: حوزه مدیریتی ما تمامی موضوعات را شامل می‌شود. لذا دانشگاه می‌تواند در ارتباط با موضوعات مختلف، مدیریت استان را برای حل مسائل همراهی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان در حوزه‌های مختلف دارای مزیت‌های فراوان است، عنوان کرد: در حوزه معادن و قطعه‌سازی، این استان از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است.

نظری با تاکید بر اینکه یک ناپایداری انرژی در شرق کشور وجود دارد، ادامه داد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد حداکثر 57 میلیون متر مکعب ظرفیت تولید دارد. در این راستا نیاز ما دو خط انتقال گاز و انتقال سوخت مایع به شرق کشور است.

استاندار خراسان رضوی به حوزه مسکن پرداخت و یادآور شد: ساخت حدود 400 هزار واحد مسکونی در قالب طرح #نهضت_ملی_مسکن سهمیه استان است که با تلاش مستمر محقق خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه سه راهبرد اساسی را در مدیریت استان دنبال می‌کنیم، تاکید کرد: عدم بروز التهاب، جبران عقب ماندگی‌‌ها و ایجاد جهش؛ سه راهبرد اصلی است که آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کرده‌ایم.

نظری در پایان تاکید کرد: کلان پروژه قطار سریع السیر مشهد-تهران، شهر فرودگاهی و آزادراه حرم تا حرم؛ از جمله پروژه‌های مهم استان است که آن‌ها را دنبال می‌کنیم.

گفتنی است؛ روسا و اساتید دانشگاه‌های استان در این نشست صمیمانه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای تسهیل مشکلات استان با استاندار خراسان رضوی در میان گذاشتند.

 

ارسال نظر