شناسه خبر: ۱۶۱۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

حمایت دانش‌آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری از دانش آموزان غزه

امروز بیش از هر روز و زمانی از ابتدای تاریخ نحس شکل‌گیری رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیستی ، جهان بیدار و بی‌تاب مظلومیت مقتدرانه و ایمان مجاهدانه شما شده است.

حمایت دانش‌آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری از دانش آموزان غزه

به گزارش مشهد فوری؛ دانش‌آموزان مدارس عالی مطهری برای ابراز همدردی با دانش‌آموزان مظلوم فلسطین نامه‌ای را به مضمون زیر نوشته‌اند: 

 " بسم الله القاصم الجبارین "

از نوجوانان و جوانان ایران زمین به کودکان و نوجوان عزیز غزه

چندیست هوای چشم‌های ما بارانی است ، مثل هوای غزه که زیر بارانی از موشک‌ و بمب‌ ، رنگ آفتاب را ندیده است. در روزهایی که همه جهانیان از شما می‌گویند و بر مظلومیت شما می‌گریند ، جوانان و فرماندهان قهرمان شما با عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی جهان را از خواب غفلت و فراموشی بیدار کردند ؛ عملیات و حرکتی که میوه‌ی آن صف‌بندی دگر باره جبهه حق و باطل برابر یکدیگر بود. ای خواهران و برادران فلسطینی ما قلب‌هایمان درست مثل باغ‌های زیتون شما ، آتش گرفته و در حال سوختن است. ما اهل ایرانیم و شانه‌به‌شانه در کنار شما تا روز رهایی ایستاده‌ایم. ما پیروان خمینی کبیر، از ۴۵ سال پیش تا کنون نسلی پس از نسل دیگر ، برابر شیطان بزرگ - آمریکا - ایستاده‌ایم. او  که  اکنون در ناتوان‌ترین روزهای خود، آتش خشم  را بر سر کودکان و زنان بی‌گناه غزه فرو می ریزد.

ما ، پیروان آن پیر فرزانه ایم که بذر آرمان آزادی قدس شریف را در قلب پیر و جوان ، زن و مرد و طفل در گهواره‌یِ ما کاشت . آرمان آزادی ، آرزوی رهایی و تنفس در هوایی است که هیچ نشانه‌ای از شر مطلق - اسرائیل - نباشد ، بذری بود که در اعماق وجود ما در جایی که در طول این سال‌ها دست تطاول زمان به آن نمی‌رسد کاشته شد و توسط عزالدین قسام‌ها ، شیخ احمد آل یاسین‌ها ، چمران‌ها ، متوسلیان‌ها ، امام‌موسی‌صدرها ، مغنیه‌ها آبیاری شد تا به دست سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی به بار بشیند و امروز مقاومت ، درخت تنومندی شود در کنار مردم شریف و همیشه مبارز فلسطین ما سربازان سیدالقائد خامنه‌ای ، امروز بیش از هر زمانی در کنار این درخت تنومند مقاومت ، که در فلسطین، عراق، یمن، سوریه و لبنان ریشه دوانده است ، با اقتدار می مانیم .

امروز بیش از هر روز و زمانی از ابتدای تاریخ نحس شکل‌گیری رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیستی ، جهان بیدار و بی‌تاب مظلومیت مقتدرانه و ایمان مجاهدانه شما شده است. ای اهالی سرزمین مقاومت! ای مجاهدان و سرافرازان همیشه! ما صدای شما را به گوش اهل عالم می‌رسانیم. ما تمام قد بر سر و دستان شجاع و مبارز شما که برابر بزرگ‌ترین شیطان تاریخ ایستاده‌اید، بوسه می‌زنیم و سر تعظیم فرود می آوریم.

به فضل پروردگاری که وعده پیروزی مستضعفین را داده است و مدد ربی که کید شیطان و سپاهیانش را در هم می‌کوبد، بار دیگر در کنار هم زیر پرچم الله متحد میشویم تا همان‌طور که در کنار برادران حزب الله و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون، شر داعش را از سر منطقه کم کردیم؛ این‌بار در کنار حماس و جهاد با تمام توان می‌ایستیم و تا آخرین قطره‌ی خونی که در رگ‌هایمان جاری است با رژیم حرام‌زاده صهیونیستی و اربابان آن مبارزه می‌کنیم.

گروه‌های مقاومت امروز، چون پاره‌های آهن‌اند.. تند بادها آنان را به‌ لرزه درنمی‌آورد.. از جنگ خسته نمی‌شوند.. ترس به خود راه نمی‌دهند، بر خدا توکل می کنند، و سرانجام ، پیروزی از آن متقین است.. ان‌شاءالله به زودی در کنار یکدیگر در بیت المقدس نماز خواهیم خواند. دست دعای ملت ما همواره ، از جوار بارگاه نورانی حضرت علی ‌بن موسی‌الرضا(علیه السلام) رو به آسمان الهی بلند است. نصر من الله و فتح قریب و بشر الصابرین

 

" نامه بچه های مدارس مطهری مشهد به بچه های غزه است " 

 

ارسال نظر