شناسه خبر: ۱۶۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

استاندار خراسان رضوی:

فرمانداران متولی تحقق خواست رهبری درباره انتخابات هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران به عنوان مسوولان میدانی حاکمیت موظف به فراهم کردن زمینه تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری انتخابات اسفند ماه هستند.

فرمانداران متولی تحقق خواست رهبری درباره انتخابات هستند

به گزارش مشهد فوری؛ یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در همایش آموزشی فرمانداران و روسای هیات های نظارت شورای نگهبان در شهرستانهای خراسان رضوی افزود: محوریت فرمایشات رهبر معظم انقلاب، برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه در کمال امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است.

وی ادامه داد: لازم است فرمانداران مسایل تخصصی در این باره را در کارگاه های ویژه بیان کنند و نشست ستاد انتخابات به صورت تخصصی هر هفته تشکیل و مسایل انتخاباتی شهرستانها پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: نباید فرایند اجرایی امور را معطل مسایل حاشیه ای و مطرح شده در فضای مجازی کرد.

نظری افزود: رفع مشکلات و تامین زیرساختها با زمان بندی تا انتخابات باید اولویت اقدامات فرمانداران باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: امسال با تصمیم ستاد انتخابات وزارت کشور، ۶ میلیون ریال روزانه به عنوان حق الزحمه عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است.

سید هادی طباطبایی افزود: این مبلغ برای شعب انتخاباتی که بیش از یک روز درگیر فرایند انتخابات هستند در ۲ روز و در همان روزهای برگزاری انتخابات پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: همان طور که با هیات نظارت در خصوص استقرار ملزومات رای گیری در شعب اخذ رای مشهد تفاهم شد، پیگیر هستیم تا تجهیزات رای گیری روز قبل از انتخابات در همه شعب رای گیری نصب و راس ساعت هشت صبح ۱۱ اسفند ماه فرایند رای گیری بدون دغدغه آغاز شود.

 

 

ارسال نظر