شناسه خبر: ۱۶۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

تیراندازی با اسلحه ساچمه ای به شیشه یک مغازه در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت جستجوهای پلیسی برای دستگیری عامل تیراندازی با اسلحه ساچمه ای به شیشه یک مغازه آغاز شده است.

تیراندازی با اسلحه ساچمه ای به شیشه یک مغازه در مشهد

به گزارش مشهد فوری به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان گفت: دقایقی ازساعت 23 شب هجدهم آذرماه گذشته بود که گزارش تیراندازی در محدوده بلوار پیروزی مشهد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. وی افزود: با حضور ماموران کلانتری نجفی در محل ، بررسی های اولیه نشان می داد سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 سفید رنگ با اسلحه ساچمه ای به سمت شیشه یک باب مغازه تیراندازی کرده و متواری شده است.

سرهنگ نگهبان با اشاره به این مطلب که تحقیقات گسترده با توجه به سرنخ های موجود برای دستگیری عامل تیراندازی آغاز شده تاکید کرد: افرادی که بخواهند به هر دلیلی احساس آرامش و امنیت و نظم و انضباط عمومی شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس و دستگاه قضایی روبرو خواهند بود.

وی گفت: در مواردی می بینیم افرادی به علت اختلاف های شخصی و پایین بودن آستانه صبرو تحمل مرتکب اقدام های هیجانی و نسنجیده می شوند و در این رابطه توصیه پلیس این است باتوجه به مهارت های اساسی زندگی ، تصمیم گیری درست و استفاده از روش های منطقی و قانونی برای حل مساله اقدام کنند چرا که هرگونه اقدام نسنجیده و هیجانی می تواند با عواقب خطرناک و گاه غیر قابل جبران مشکلات و گرفتاری های آنان را بیشتر از پیش کند.

 

ارسال نظر