شناسه خبر: ۱۶۲۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد اعلام کرد:

رکورد بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مشهد شکسته شد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت:با بازدید بیش از ۱۳۰هزارنفرازنمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره مشهد)،رکوردجدیدی دراین خصوص ثبت شد.

رکورد بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مشهد شکسته شد

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد ،رضاصفری با اشاره به استقبال کم نظیر شهروندان مشهدی از بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که از ۱۳اسفندماه جاری آغاز و۱۸اسفندماه درمحل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود پایان داد،افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با هدف تسهیل در خرید کالاهای باقیمت و کیفیت مناسب مورد نیاز شهروندان درآستانه ماه مبارک رمضان وسال نو برنامه‌ریزی شده بود که باوجود بارش برف و باران وبرودت هوا ،شاهداستقبال کم نظیری از سوی غرفه داران بودیم، بگونه‌ای که بیش از ۱۱۰۰غرفه درحدود۱۵هزارمتر مربع فضای مفید داشتیم.

وی بابیان اینکه تمامی سالن های سرپوشیده نمایشگاه بین‌المللی مشهد وبخش قابل توجهی از فضای باز محوطه نمایشگاه نیز زیربار نمایشگاه فروش بهاره رفت ،یادآورشد: سالن نوساز خلیج فارس نمایشگاه نیز با وجود اینکه هنوزبه صورت کامل فعالیتهای عمرانی آن به پایان نرسیده  برای اولین بار مورد استفاده قرارگرفت وحدود۲۰۰غرفه درفضای مفید بیش از ۲۵۰۰مترمربع رامیزبانی کرد.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد  ضمن تشکر از زحمات اتاق اصناف ،اداره کل صمت ،تعزیرات حکومتی ودیگر نهادها و مجموعه های مرتبط و فعال دربرپایی این نمایشگاه ،اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه بزرگ و پرمخاطب ،تجلی همت وهمدلی بین مجموعه های مختلف ودلسوز برای شهروندان بود که با زحمات تک تک همکاران نمایشگاه بین‌المللی مشهد توانست با حضور وبازدید بیش از ۱۳۰هزارنفر،رکوردجدیدی را در حوزه بازدید های نمایشگاهی  طی چندسال اخیر در مشهدثبت نماید.

وی با اشاره به اینکه دراین چندروز با کمک وهمراهی پلیس راهور سعی کردیم کمترین مشکل ترافیکی را داشته باشیم ،گفت:دراین چندروز برگزاری نمایشگاه فروش بهاره پارکینگ های نمایشگاه بین‌المللی مشهد وفضاهای خالی اطراف بوستان چهل بازه میزبان بیش از ۳۰هزارخودرو شهروندان بود که درنوع خود رکورد جدیدی ثبت شد.

صفری خاطر نشان کرد:نمایشگاه بین‌المللی مشهد درتقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۲بیش از ۶۰عنوان نمایشگاه داشت که همه آنها با موفقیت برگزار گردید و از ۲۲ اسفند هم نمایشگاه قرآن و عترت را به عنوان آخرین نمایشگاه سال خود برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال وبه ویژه درچندماه اخیر رکورد های مختلفی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد ثبت شد ،ادامه داد:برگزاری بزرگترین نمایشگاه تاریخ کشاورزی ایران در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری که به اذعان مدیران و فعالان این حوزه ،به آبرویی برای این بخش تبدیل شد از جمله رکوردهای نمایشگاه بین‌المللی مشهد بود.

 

ارسال نظر