شناسه خبر: ۱۶۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درحاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان ، لوستر و دکوراسیون داخلی بیان کرد:

حمایت از صنعت مبلمان نیاز به حمایت دولت و مجلس را دارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت :باید در صنعت مبلمان بدنبال رهایی از وابستگی به کشورهای خارجی باشیم.

حمایت از صنعت مبلمان نیاز به حمایت دولت و مجلس را دارد

به گزارش مشهد فوری به نقل از ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان ، لوستر و دکوراسیون داخلی "علی کریمی فیروز جایی" افزود: این صنعت در کشور صنعتی است که جایگاه خویش را پیدا کرده و بخشی از اشتغال و اقتصاد کشور را نیزبه خود اختصاص داده است . وی ادامه داد: امیدواریم در مجلس و به کمک دولت سرمایه گذاران و تولید کنندگان این حوزه بتوانند راحت تر فعالیت شان را انجام دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که بخشی از این صنعت به خارج وابسته است، بیان داشت: برای مثال در بحث چوب که عمدتا از کشورهای همسایه وارد می شود اگر در آینده بتوانیم به گونه ای سیاست گذاری داشته باشیم که این صنعت را از وابستگی به خارج از کشور رهایی دهیم‌ و بتوانیم مواد اولیه را در داخل کشور فراهم‌سازیم‌ با این کار می توان کمک بزرگی به تولیدکنندگان این صنعت داشته باشیم.

کریمی فیروز جایی تصریح کرد: با کمیسیون صنایع و معادن مجلس که متولی این حوزه است، مشورت خواهم کرد و امیدوارم در مجلس  برای حمایت از این صنعت خوب و ارزشمند گام موثر تری برداشته شود.

وی در خصوص بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت : خوشبختانه دراین نمایشگاه شاهد استقبال خوب تولید کنندگان و همچنین مردم بودیم. حدود ۱۱۴ نفر از تولید کنندگان و سرمایه گذاران این صنعت در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند . خوشبختانه با تعدادی از آن ها گفت و گو داشتم و برخی از مشکلات شان را در حوزه کاری خویش مطرح کرده اند .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی استقبال گسترده شهروندان از این نمایشگاه را نشان از علاقه و اهمیت این صنعت اعلام کرد و گفت : مبلمان و دکوراسیون داخلی جزء اقلامی است که مردم با آن سرو کار دارند و نوع انتخاب مبلمان و چینش آن در منزل کاملا مرتبط با مساله راحتی ، تنوع و زیبایی است بنابراین این صنعت در کانون توجه همه خانواده هاست .

ارسال نظر