شناسه خبر: ۱۶۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

اعزام به حج عمره در دست اقدام

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی اظهار کرد: به محض آماده سازی زیر ساخت‌های لازم برای اعزام حج عمره، فراخوان سازمان حج و زیارت از واجدین شرایط ثبت نام خواهد کرد.

اعزام به حج عمره در دست اقدام

به گزارش مشهد فوری؛ جواد شاد عنوان کرد: شرایط فراخوان شامل نحوه ثبت نام، تاریخ‌های اعزام، قیمت کاروان‌ها از طریق سایت حج و زیارت کشور و استان‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

شاد بیان کرد: ثبت نام عمره که وزیر ارشاد پیش از این اعلام کردند به این ترتیب خواهد بود که از بین دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره ۵۰۰ هزار تومانی در سال ۸۷ و ۸۰۰ هزار تومانی در سال ۹۰ که طبق قرعه کشی آن مقطع، از ۱ تا ۶۰۰ تعیین اولویت شده اند در اطلاعیه حج و زیارت براساس سهمیه تخصیصی در هر استان فراخوان به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت‌های دارای مجوز ثبت نام پس از آماده سازی زیرساخت‌های لازم اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین داشتن گذرنامه بین المللی دارای اعتبار یکی از ملزومات ثبت نام خواهد بود.

image_2023-11-12_15-43-20

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی تاکید کرد: افراد واجد شرایط حتما از طریق دفاتر فعال و معتبر سازمان حج و زیارت که در سایت درج شده است اقدام کنند تا سو استفاده‌ای از آن‌ها صورت نگیرد. اگر تخلفی از سوی گروه‌های آزاد بر که تحت نظر سازمان حج و زیارت نیستند اتفاق بیفتد قابل پیگیری نیست.

جواد شاد در خصوص سفر به عتبات عالیات نیز گفت: ۳۰۰ دفتر معتبر تحت نظر سایت حج و زیارت در استان خراسان رضوی وجود دارد که هزینه سفر به حساب متمرکزی واریز می‌شود و امکان کلاهبرداری وجود ندارد و اگر مسئله‌ای پیش بیاید امکان پیگیری و نظارت وجود دارد.

به گفته شاد هزینه سفر عتبات عالیات بر اساس ارائه خدمات از جمله نحوه سفر به صورت زمینی و هوایی و ترکیبی، اسکان زائران در هتل و ... از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تا ۱۸ میلیون تومان متغیر است.

 

منبع : شهرآرا نیوز

ارسال نظر