شناسه خبر: ۱۶۱۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

۱۴۵ قوطی شیرخشک از انبار یک داروخانه در مشهد کشف شد

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: ۱۴۵ قوطی شیرخشک از محل انبار یک داروخانه در مشهد بدنبال گشت مشترک با نماینده غذا و دارو در منطقه گلشهر مشهد، کشف شد.

۱۴۵ قوطی شیرخشک از انبار یک داروخانه در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از جهاد کشاورزی مشهد، سید علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: بر اساس قانون با توجه به خرید و عدم عرضه، تخلف قاچاق کالای ارز دولتی محرز و گزارش تنظیم شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: برای داروخانه مذکور علاوه بر امتناع از عرضه، عدم ثبت در سامانه نیز محرز شده است که تخلف دیگری محسوب می‌شود.

وی گفت: طی گشت مشترک و رصد و پایش داروخانه‌ای دیگر که از محلی غیر استاندارد بعنوان انبار استفاده کرد نیز میزان قابل توجهی دارو بدون ثبت در سامانه کشف شد که این پرونده به تعزیزات حکومتی و سایر مراجع نظارتی ارجاع شد.

نصری سرآسیا افزود: برخورد با سودجویان عرضه کالا و دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد، با شدت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را تهدید می‌کنند در دستور کار کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی قرار دارد، از شهروندان خواسته می‌شود خبرهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

ارسال نظر