شناسه خبر: ۱۶۱۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

۶۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد/توقیف ۲۳ دستگاه تریلر در مرز دوغارون

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از کشف ۶۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۲۳ دستگاه تریلر در مرز دوغارون خبرداد.

۶۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد/توقیف ۲۳ دستگاه تریلر در مرز دوغارون

به گزارش مشهد فوری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین جوانبخت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده یکی از شرکت‌های خصوصی فرآوری محصولات نفتی و انتقال سوخت گازوئیل قاچاق تحت پوشش هیدروکربن از مرز دوغارون به خارج از کشور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با حضور در گمرک دوغارون و با همکاری پلیس گمرک دوغارون تعداد ۴ دستگاه تریلر نفتکش حامل گازوئیل که در یک پارکینگ خصوصی متوقف بودند را توقیف کردند. 

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی با همکاری حراست گمرک دوغارون موفق شدند ۱۹ دستگاه تریلر نفتکش دیگر متعلق به همان شرکت را که حامل گازوئیل قاچاق بودند و تحت عنوان هیدروکربن وارد محوطه گمرک شده و قصد خروج از کشور را داشتند شناسایی و توقیف کردند. 

جوانبخت با بیان اینکه این نفتکش ها از یکی از استان های مرکزی کشور به مقصد گمرک دوغارون در استان خراسان رضوی اقدام به انتقال گسترده سوخت قاچاق می‌کردند، گفت: تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

ارسال نظر