شناسه خبر: ۱۶۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

۳ مطب پزشک متخلف در مشهد پلمب شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: سه مطب پزشک متخلف در این شهر شناسایی و با دستور تعزیرات حکومتی مهر و موم شد.

۳ مطب پزشک متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: این اقدام بدنبال بازرسی رییس شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی مشهد به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از مطب پزشکان متخصص و کلینیک تخصصی جراحی حاصل شده است.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: با بررسی تراکنش دستگاه‌های کارت خوان موجود در مطب این پزشکان، تخلفاتی نظیر دریافت وجه اضافه بر تعرفه، نداشتن شرایط لازم برای احداث کلینیک جراحی و رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در ۲ کلینیک تخصصی بیماری های چشمی و یک مطب پزشک متخصص زنان محرز شد.

وی گفت: به استناد مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه مطب متخلف به دستور تعزیرات حکومتی مهر و موم شد و گزارش های تخلف مطب‌های مهرو موم شده برای بررسی بیشتر به دانشگاه علوم پزشکی و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان ارجاع شد.

جریمه ۱۴۶ میلیارد ریالی برای عرضه آرد خارج از شبکه

مدنی در ادامه از جریمه بیش از ۱۴۶ میلیارد ریالی در سه پرونده عرضه خارج از شبکه آرد خبر داد.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قوچان به پرونده سه نانوایی برای عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۱۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی گفت: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود پیرامون عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در نانوایی‌های متخلفان را جمعاً به پرداخت ۱۴۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

ارسال نظر