شناسه خبر: ۱۶۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد

دبیرخانه دائمی جشنواره در مشهد تشکیل شد

۱۰۰ بانوی فعال عرصه رسانه از بیش از ۴۰ کشور دنیا در مشهد حضور خواهند یافت تا چهره حقیقی زن در ایران اسلامی را بدون روتوش رسانه‌های غربی به دنیا نشان دهند

دبیرخانه دائمی جشنواره در مشهد تشکیل شد

به گزارش مشهد فوری؛ فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون ویژه زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد، در خصوص جشنواره بین‌المللی خورشید گفت: نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید با شعار زنان روشنگری می‌کنند به یاد شهیده شیرین ابوعاقله که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید، برنامه ریزی شده است.

سلیمی با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: هدف از این جشنواره نشان دادن چهره واقعی زن ایرانی مسلمان است، برنامه‌های دیگری همچون معرفی مکان‌های گردشگری مختص بانوان، معرفی زنان موثر در تمدن ایران و مشهد همچون بانو گوهرشاد، معرفی اولین بانوی روزنامه‌نگار در مشهد و همچنین معرفی بانوان توانمند و شاخص در عرصه دفاع مقدس، کارآفرینی و حوزه ورزشی، علمی و فرهنگی را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: امیدواریم از این جشنواره به‌عنوان یک فرصت جهت شناساندن ظرفیت‌های مشهد به‌ویژه بانوان مشهدی در کشور و جهان استفاده کنیم.

سلیمی در ادامه گفت: این جشنواره از ٧ تا ٩ مهرماه برپا شده و دبیرخانه دائمی آن در مشهد تشکیل می‌شود تا در سالهای آینده برنامه‌های بین اللملی در حوزه زنان در مشهد برگزار شود

 

ارسال نظر