شناسه خبر: ۱۶۲۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

اهل سنت با شیعه در نقش آفرینی کشور هیچ تفاوتی ندارد

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سنی با شیعه در ایرانی بودن و نقش آفرینی هیچ تفاوتی ندارد و خودش را باید مکلف در مسائل سیاسی بداند.

اهل سنت با شیعه در نقش آفرینی کشور هیچ تفاوتی ندارد

به گزارش مشهد فوری؛ حجت الاسلام رضا عزت زمانی شامگاه یکشنبه در نشست سه روزه مدیران طرح و برنامه ادارات کل استان‌ها در مشهد اظهار کرد: سنی در کشور ما میهمان نیست و رسانه شیعه وقتی دغدغه فلسطین را دارد و میدان دار حرکت اجتماعی است، رسانه سنی هم باید همین دغدغه و فکر را داشته باشد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: سنی با شیعه در ایرانی بودن و نقش آفرینی هیچ تفاوتی ندارد، سنی در کشور ما میهمان نیست و اهل این کشور است و خودش را مکلف در مسائل سیاسی می‌داند.

وی با توجه به اغتشاشات سال گذشته که شدیداً بین شیعه و سنی می‌خواستند تفرقه بیندازند، گفت: برنامه‌هایی برای اهل سنت در آن زمان اجرا شد که ۴۰۰ نفر از انقلابیون اهل سنت و ماموستا در کردستان در آن شرکت کردند که بسیار برنامه ویژه ای بود.

زمانی با تصریح بر اینکه بزرگترین و بهترین منابع کتابی و آموزش اهل سنت در سراوان قرار دارد، بیان کرد: در این مکان حقیقتی که اتفاق می‌افتد، بدون پرده پوشی بیان می‌شود و اغراقی در آن وجود ندارد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در جلسه‌ای که در سراوان بودیم علمای اهل سنت بیان کردند که اگر سید علی خامنه ای نباشد، اهل سنت پای کار در هیچ جای دنیا پناهگاهی ندارد که نشان دهنده پایبندی آنان به کشور و انقلاب است.

زمانی بیان کرد: در تمامی استان‌ها برای سال ۱۴۰۳ برنامه تلفیقی داریم و باید مدیران هر استان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها آن را اجرا کنند.

 

ارسال نظر