شناسه خبر: ۱۶۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

آغاز توزیع شیر در مدارس استان

شوشتری گفت: باتوجه به سراسری و ملی بودن برنامه لازم است طی دو روز آینده مراتب و منابع پیاده سازی این طرح در سطح استان با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان و نهادهای یاری رسان، تامین شود.

آغاز توزیع شیر در مدارس استان

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی جلسه کارگروه تغذیه و شیر استان با حضور سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و اعضای آن برگزار شد.

در طی این نشست سید امیر شوشتری بیان داشت با توجه به سراسری و ملی بودن این برنامه لازم است در سریعترین زمان ممکن در طی دو روز آینده مراتب و منابع پیاده سازی این طرح در سطح استان با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان و نهادهایی که می‌توانند در این زمینه مارا یاری کنند تامین شود.

وی در ادامه افزود رایزنی‌ها و پیگیری های حاکمیتی و اغنایی برای اجرای این طرح نیاز است و هرچه زودتر باید سهمیه شیر از سوی شرکت های معرفی شده تکمیل و اخذ شود.

شوشتری خاطر نشان کرد: وجود این خدمات تغذیه‌ای در حال حاضر ضرورتی مهم برای دانش آموزان ما در سراسر کشور است، با توجه به وجود مناطق روستایی و کم برخورداری که در سطح استان داریم، ضرورت این توزیع بیشتر هست‌.

وی افزود: دانش آموزان محروم ما که از مشکلاتی مانند سوء تغذیه رنج می‌برند در اثر مضرات این شرایط بازدهی کمی هم در تحصیل و آموزش خواهند داشت.

شوشتری در پایان اشاره کرد: جدای از وظیفه بخشنامه‌ای با احساس مسئولیت انسانی و وجدانی که داریم باید برای فراهم سازی این خدمات برای دانش آموزان‌مان به جد پیگیر باشیم.

 

ارسال نظر