شناسه خبر: ۱۶۱۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

افزایش تخت‌های مراکز اورژانس مشهد برای بیماران مبتلا به آنفلوانزا

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باتوجه به افزایش ۶ درصدی مبتلایان به آنفلوانزا در نیمه نخست مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تخت‌های پشتیبان اورژانس مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه افزایش یافت.

افزایش تخت‌های مراکز اورژانس مشهد برای بیماران مبتلا به آنفلوانزا

به گزارش مشهد فوری به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی افزود: این اقدام در راستای مدیریت بهتر تخت‌ها و تسریع در خدمات دهی به مراجعان بدحال انجام گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن برنامه ریزی های لازم برای آماده باش تمامی بخش های اورژانس انجام شده است تا با توجه به افزایش تعداد مراجعان، خدمات بدون وقفه به شکل مناسبی ارائه شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین لزوم آمادگی های لازم در حوزه اکسیژن سازها و تامین ملزومات مصرفی برای حفاظت کادر درمان به مراکز درمانی ابلاغ شده است.

دهقانی فیروزآبادی افزود: شهروندان در صورت بروز علائم به نزدیک ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از مراجعه مستقیم به بیمارستان اجتناب کنند و با ازدحام در بیمارستان، خدمات رسانی به بیماران بدحال را مختل نکنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

 

ارسال نظر