شناسه خبر: ۱۶۱۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

تکمیل خانه کشتی تایباد نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: عملیات احداث خانه کشتی این شهرستان که از ۱۲ سال گذشته آغاز شده است برای تکمیل نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل خانه کشتی تایباد نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش مشهد فوری؛ حسن شاهرخی اظهار کرد: خانه کشتی تایباد از مهمترین مطالبات کشتی گیران این منطقه به شمار می‌رود که مراحل ساخت آن در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در مدت ۱۲ سال، از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی برخوردار است.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد ادامه داد: تاکنون برای ساخت قسمت‌های مختلف خانه کشتی تایباد بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: همچنین امسال از محل اعتبارات استانی ۵۰ میلیارد ریال به این طرح ورزشی اختصاص یافته است.

شاهرخی با بیان اینکه ورزشکاران کشتی گیر تایبادی در عرصه‌های مختلف جهانی و آسیایی کارنامه درخشانی دارند، بیان کرد: کشتی گیران این شهرستان در زمان حاضر تنها در یک سالن ورزشی غیر اختصاصی برای این رشته تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد افزود: در زمان حاضر افزون بر ۳۷۰ کشتی گیر در رده‌های مختلف در تایباد به آموزش در این رشته مشغول هستند.

وی به اتمام ساخت ۲ زمین چمن روستایی در بخش میان ولایت تایباد اشاره کرد و گفت: ۲ زمین چمن «مشهد ریزه و آبقه» با اعتباری افزون بر ۵۵ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است که در چند روز آینده مورد استفاده ورزشکاران این مناطق محروم قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر