شناسه خبر: ۱۶۱۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

گرد و غبار همچنان گلوی مشهد را می‌فشارد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با شدت گرفتن وزش باد، غلظت آلایندگی های هوا از عصر امروز مجدد افزایش می‌یابد و شرایط را برای تمامی گروه های سنی ناسالم خواهد کرد.

گرد و غبار همچنان گلوی مشهد را می‌فشارد

به گزارش مشهد فوری؛ آذر رضایی پور افزود: وجود آلایندگی ها همچنان در مشهد و مراکز شرقی خراسان رضوی ماندگار است و از پایان وقت فردا به تدریج از حجم آن کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: از پایان وقت فردا، با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، از حجم آلایندگی ها کاسته می‌شود و کیفیت هوا نیز در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: به لحاظ دمایی نیز از امروز روند تدریجی افزایش دما در استان آغاز خواهد شد که مناطق شرقی بیشترین افزایش را خواهد داشت.

رضایی پور افزود: وزش باد نیز پدیده دیگری است که هم اکنون در نوار شرقی خراسان رضوی غالب است و سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان وزش باد را در شبانه روز گذشته داشته است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با سه و مه ولات با ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است.

 

ارسال نظر