شناسه خبر: ۱۶۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

در پی وقوع زمین لرزه ۳.۴ ریشتری صبح امروز در خراسان رضوی؛

وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده در شهرستان شادمهر پایش شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایداری کامل وضعیت اینترنت و شبکه ارتباطی شهرستان شادمهر خبر داد.

وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده در شهرستان شادمهر پایش شد

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: بلافاصله پس از اعلام وقوع زمین لرزه، تیم‌های ارزیاب پایش فرکانس و رفع تداخل ارتباطی به محل وقوع زلزله اعزام شدند تا خسارات احتمالی را به سرعت بررسی کنند.

وی در ادامه افزود: گزارش ارسالی از تیم های فنی اعزامی به منطقه، گواه پایداری کامل شبکه ارتباطی و عدم افت کیفیت در نواحی زلزله زده است.

مدیر کل ارتباطات خراسان رضوی تصریح کرد: پایش کامل شبکه ارتباطی شهرستان شادمهر و مناطق اطراف آن به صورت لحظه ای ادامه خواهد داشت تا از هر گونه قطعی یا افت احتمالی کیفیت جلوگیری شود.

بر اساس این گزارش، ساعت ۴ و ۵۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه صبح امروز یک‌ شنبه ۲۱ آبان ماه، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در شهرستان شادمهر از توابع شهرستان مه ولات به وقوع پیوست؛ این زمین لرزه در شهرستان های: بایگ، تربت‌حیدریه و تایباد در استان خراسان رضوی نیز احساس شد.

 

ارسال نظر