شناسه خبر: ۱۶۱۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

اجرای عملیات خط کشی‌های ترافیکی در سطح شهر مشهد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای خط کشی‌های ترافیکی در پل روگذر اتصال بزرگراه امام علی (ع) به محور چناران در تقاطع چهارسطحی آزادگان و ایستگاه‌های اتوبوس بزرگراه بسیج و بابانظر خبر داد.

اجرای عملیات خط کشی‌های ترافیکی در سطح شهر مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ علی سمیعی خط کشی معابر و رنگ‌آمیزی علائم ترافیکی و سرعت‌گیر‌ها را عاملی جهت افزایش ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک معابر، زیبایی منظر شهری و افزایش قدرت دید رانندگان هنگام تردد در ساعات شبانه روز برشمرد و اظهار کرد: در همین راستا با توجه به اتمام عملیات روکش آسفالت درپل روگذر اتصال بزرگراه امام علی (ع) به محور چناران در تقاطع چهارسطحی آزادگان، انجام عملیات خط کشی لرزاننده در این پروژه به متراژ ۱۸۰ متر طول، ۶۵ متر مربع نقوش محدودیت سرعت و ۵۰۰ متر مربع هاشور با رنگ سرد انجام گردید.

وی همچنین از خط کشی ۱۲ ایستگاه اتوبوس در بزرگراه‌های بسیج و بابانظر خبر داد و گفت: مشخص شدن محدوده ایستگاه اتوبوس ها، عدم پارک خودرو‌های سواری در این مکان‌ها و کاهش ترافیک از اهداف این طرح است و شهروندان شهر می‌توانند با حضور در محل‌های خط کشی شده از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد درادامه به اجرای ۶ خط کشی ویژه پارک نابینایان اشاره کرد و گفت: با هدف مناسب سازی فضا‌های شهری برای تردد توانیابان تعداد ۶ جای پارک در نزدیکی ساختمان‌های اداری اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی درمعابرآزادی، امامت، کوهسنگی، میدان مادر، آزادی، فکوری و میرزا کوچک خان رنگ آمیزی گردید تا توان یابان بتوانند به سهولت از تردد با وسیله مخصوص خود استفاده کنند.

سمیعی در انتها خاطر نشان کرد: هدف از اجرای خط کشی‌های ترافیکی، تنظیم حرکت وسایل نقلیه، ایمن سازی معابر و پیشگیری از بروز حوادث و تصادفات احتمالی می‌باشد.

 

ارسال نظر