شناسه خبر: ۱۶۲۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی:

دانش‌آموزان تضمین‌کننده آینده کشور و مبتکران و نوآوران فکری در آموزش‌ و پرورش هستند

جلسه دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی با دبیران قرارگاه طرح میدان ۱۴-صفر-۲ با حضور حجت السلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی و هنری استاندار خراسان‌رضوی، شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، شعرباف رئیس بسیج دانش آموزی استان، مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی مشهد انجام شد.

دانش‌آموزان تضمین‌کننده آینده کشور و مبتکران و نوآوران فکری در آموزش‌ و پرورش هستند

به گزارش مشهد فوری؛  آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی مشهد ضمن عرض خیر مقدم و تبریک تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه گفت‌: بستر اصلی نوآوری‌های فکری و ابتکار‌ات جدید و اصلاح‌گرانه در کشور آموزش و پرورش است. وی ادامه داد: دانش‌آموزان ستون اصلی این بستر ارزشمند هستند و ‌برکات وجود این دانش‌آموزان، تضمین‌کننده تعالی و پیشرفت نظام مقدس است که محور و رشد انقلاب را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: فعالیت تشکل های دانش آموزی باید استمرار و دائمیت داشته باشد و محوریت را محفوظ بدارند تا این نهاد در فراز و فرودها مختل و دچار آسیب نشود. وی افزود: ادامه دار نبودن فعالیت‌های این تشکل‌های دانش آموزی مشکلی است که باید به آن توجه کرد که معمولا با تمام شدن دوران دانش آموزی افراد، اقدامات تاثیرگذار تشکل‌ها نیز به پایان می رسد و ادامه پیدا نمی‌کند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: اگر این شخصیت های کلیدی و تاثیرگذار از فضای دانش آموزی خارج شوند، فعالیت‌های ارزشمند تشکل‌ها دچار آسیب میشود و باید آموزش و انتقال فعالیت‌های تشکل‌ها به دانش آموزان دیگر و جدیدتر نیز ادامه داشته باشد.

امام جمعه مشهد افزود: نهاد‌های دانش آموزی و تشکل‌ها باید به نهاد‌هایی تبدیل شوند که دانش آموزان نسبت به آن حس تعهد و تعلق داشته باشند و اگر هم روزی قرار است آن را رها کنند با یک میراث خوب و دلسوزی کامل این کار را انجام دهند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: مسئله گرایش و باز شدن دریچه های بینش هشدار و خطری است که دانش آموزان باید به ان توجه کنند؛ دانش آموزان فعالیت خود در تشکل هارا به چشم کاری مستحب ببینند و اینگونه گرایش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به دانش آموزان گفت: از روز اول پیروزی انقلاب دشمن امید گسست نسل را داشت اما نسل ما رو به تکامل است؛ حیات این انقلاب امروز محور حیات دین و تشیع در کشور است؛ انقلابی که روزی سکان‌های سیاسی‌اش به دست شما خواهد افتاد و ما مطمئنیم که شما سکاندارانی به حق برای ارزش‌های جمهوری اسلامی هستید.

 

ارسال نظر