شناسه خبر: ۱۶۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

اعلام ‌انزجار ‌‌مشهدی‌‌ها از آمریکا در روز ملی استکبارستیزی‌

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار محوری «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» به صورت سراسری در مشهدمقدس و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد.

اعلام ‌انزجار ‌‌مشهدی‌‌ها از آمریکا در روز ملی استکبارستیزی‌

به گزارش مشهد فوری؛ امروز همزمان با روز ملی مبارزه با استکبارجهانی و راهپیمایی یوم‌الله 13آبان که با شعار محوری "نظم نوین جهانی با نسل آرمانی همراه است؛ مردم همیشه در صحنه مشهدمقدس نیز با حضور پر شور خود در عرصه میدان بسیج جمع شده اند تا حماسه ای دیگر را رقم بزنند حماسه ای که از جنس وحدت و همدلی، مبارزه با استکبارجهانی، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و فریاد خون خواهی و نسل کشی مردم بی دفاع غزه در برابر سکوت جهانی است.

رفته رفته بر اجتماع مردم مشهد در عرصه میدان بسیج افزوده می‌شود راهپیمایانی که از نسل‌های مختلف انقلاب از دهه پنجاهی‌ها گرفته تا دهه نودی‌ها همه حضور دارند ؛ پرچم فلسطین در کنار پرچم ایران در دستان راهپیمایان خودنمایی می‌کند و یکی از زیباترین صحنه‌های امروز قطعا همین همبستگی با ملت فلسطین است که جهانیان نظاره خواهند کرد.

دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این نسل کشی‌ها را محکوم می‌کنند و با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، خشم  و انزجار خود را از کودک‌کشی آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم خبیث صهیونیستی نشان می‌دهند.

تقارن روز ملی استکبارستیزی امسال با تحولات اخیر فلسطین، سخنرانی روز گذشته دبیرکل حزب‌الله لبنان و نسل‌کشی جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی در نوار غزه سبب شده تا راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توقف فوری حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه و نسل کشی در غزه باشند.

به مناسبت فرارسیدن 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی، عرصه میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی مملو از دانش‌آموزانی است که به همراه معلمان و والدین خود در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 13 آبان حضور پیدا کرده‌اند؛ دانش اموزانی که آمده‌اند به جهانیان نشان دهند که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی که به نسل Z  معروف شده‌اند پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب خواهند ماند.

راهپیمایان در طول مسیر عرصه میدان بسیج به سمت میدان بیت المقدس در خیابان امام رضا(ع) مشهدمقدس، شعار "فداییان رهبریم"،"وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" ، "آمریکا و اسرائیل را زیر پا می‌گذاریم" ، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" ،"الله اکبر الله اکبر الله اکبر مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل "، "شعار هر ایرانی مرگ بر اسرائیل "، " هیهات من ذله"  سر می‌دهند.

دانشجویان از میدان بسیج تا میدان بیت المقدس پرچم اسرائیل را بر روی زمین کشیدند و در نهایت در میدان بیت المقدس پرچم رژیم کودک کش اسرائیل را به آتش کشیدند.

در طول مسیر کاریکاتورها و تمثال‌های مختلفی از نتانیاهو و بایدن بر دستان راهپیمایان بود که مورد لعن و مرگ بر بایدن و مرگ بر نتانیاهوی قرار گرفتند.

 پایان بخش راهپیمایی یوم الله 13آبان در شهر مشهد سخنرانی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خراسان رضوی بود.

همزمان با زائران ومجاوران بارگاه منور رضوی، در دیگر شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی از جمله گناباد، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، خواف، درگز، بجستان، قوچان، مه ولات، کاشمر،صالح آباد، نیشابور، خلیل آباد، داورزن، کلات و ... نیز مردم آمده‌اند تا نشان دهند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان جهان خواهند ایستاد.

 

ارسال نظر