شناسه خبر: ۱۶۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

جمع آوری ۱۶۵ معتاد متجاهر و دستگیری ۷ خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۶۵ معتاد متجاهر و ۷ خرده فروش در میدان فردوسی و خیابان های منتهی به این میدان با اجرای مرحله ای دیگر از طرح اقتدار امنیت اجتماعی توسط پلیس جمع آوری شدند.

جمع آوری ۱۶۵ معتاد متجاهر و دستگیری ۷ خرده فروش در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ سردار احمد نگهبان گفت: در راستای مطالبات شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی مرحله ای دیگر از طرح اقتدار پلیس در میدان فردوسی شهر مشهد با محوریت مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر به مدت 72 ساعت عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری تیم های از یگان امداد و کلانتری سناباد 165 معتاد متجاهر را در سطح میدان فردوسی و خیابان های منتهی به این میدان جمع آوری و به مرکز نگهداری و بازپروری خانه سبز منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: 7 خرده فروش موادافیونی با 265 گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی دستگیر و 3 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو که برای توزیع موادمخدر از آن‌ها استفاده می شد نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به معرفی افراد خرده فروش به دادسرا، خاطرنشان کرد: طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مشهد به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس با هنجارشکنان و توزیع‌کنندگان موادمخدر برخورد قانونی خواهد شد.

 

ارسال نظر