شناسه خبر: ۱۶۱۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 2 سوداگر مرگ با 5 کیلو و 840 گرم مواد افیونی

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 2 سوداگر مرگ با 5 کیلو و 840 گرم مواد افیونی خبر داد.

دستگیری 2 سوداگر مرگ با 5 کیلو و 840 گرم مواد افیونی

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی رصدهای ماموران دایره مبارزه با موادمخدر کلانتری 36 شهرک فراجا اخباری بدست آمد که نشان می داد 2مرد جوان به صورت گسترده اقدام به توزیع عمده موادافیونی در سطح بلوار وکیل آباد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کلانتری شهرک فراجا پس از چند شبانه روز تحقیقات نامحسوس سرانجام شب گذشته برای دستگیری این 2 سوداگر مرگ در خیابان شهید شهرستانی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی های لازم قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهمان مقدار 5 کیلو و 800 تریاک و 40 گرم شیره تریاک، 290 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه آنها کشف کردند.

سرهنگ نگهبان خاطر نشان کرد: متهمان 40 و 43 ساله پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. وی در ادامه با تقدیر از تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری شهرک فراجا در شناسایی و دستگیری این 2 سوداگر مرگ اظهار داشت: پلیس با بکارگیری تمام توان خود و مقتدرانه با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی بویژه سوداگران موادافیونی برخورد می کند.

 

ارسال نظر