شناسه خبر: ۱۶۱۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

کشف42 فقره کش روی گوشی تلفن همراه راننده تاکسی ها

با تلاش ماموران کلانتری کوی پلیس متهم به42 فقره کش روی گوشی تلفن همراه راننده تاکسی ها شناسایی و دستگیر شد.

کشف42 فقره کش روی گوشی تلفن همراه راننده تاکسی ها

به گزارش مشهد فوری؛ در پی گزارش سرقت های سریالی از تاکسی های درون شهری در محدوده خیابان گاراژدارها توسط زنی جوان با دستور سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری کوی پلیس قرار گرفت.

در بررسی اظهارات مالباخته ها مشخص شد زنی جوان را به عنوان مسافر به صورت گذری سوار خودرو می کرده ، در طول مسیر این فرد با درخواست رابطه دوستانه اعتماد وی را جلب می کرده و در فرصتی مناسب در غفلت راننده گوشی تلفن همراه او را سرقت می کرده است.

در بررسی های میدانی ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس در موقیعت های اعلام شده با تصاویر بدست آمده از بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد که در همه سرقت ها زنی سابقه دار نقش داشته است.

تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام یک سری کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در محدوده شهرک رجائی شناسایی و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

متهم 37 ساله که در ابتدا منکر هرگونه بود در مواجهه با تعدادی از مالباخته ها و چند مرحله بازجوئی های فنی پلیس به 42 فقره کش روی گوشی تلفن همراه راننده تاکسی ها و تهاتر آنها با مواد مخدر صنعتی به 3 زن خرده فروش در محدوده خیابان حر اعتراف کرد.

در ادامه این عملیات با اطلاعات بدست آمده 3 مالخر خرده فروش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش آنها 4 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

ارسال نظر