شناسه خبر: ۱۶۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

در رویداد رونمایی از برند کپیتالی‌نو بررسی شد؛

روش درست سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و استفاده از فرصت‌های بازار

مدیر عامل انجمن بلاکچین خراسان رضوی گفت: ۸۰ درصد بستر بازار ارز دیجیتال را کلاهبرداران تشکیل میدهد.

 روش درست سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و استفاده از فرصت‌های بازار

به گزارش مشهد فوری؛رویداد رونمایی از برند کپیتالی نو که ۲۹ خرداد در مشهد با حضور فعالین اقتصادی و کارآفرینان برگزار شد، فرصتی را فراهم آورد که در مورد اقتصاد، سرمایه‌گذاری درست و کارآمد و راه‌حل‌های پیشرو برای خلق ثروت صحبت و تبادل نظر شود. 

شرکت نورا مسیر توسعه نوین تجارت با نام تجاری کپیتالی نو جهت حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه بازار ارزهای دیجیتال باهدف مدیریت دارایی دیجیتال، علاقه‌مندان این حوزه و اطلاع‌رسانی در رابطه با بازار رمزارزها شروع به کار کرده است. در این مراسم که در هتل مجلل درویشی برگزار شد جمعی از برجسته‌ترین کارآفرینان حوزه تکنولوژی، صاحبان کسب‌وکار سرشناس استان و فعالان بازارهای مالی حضور داشتند.

سرویس مشاوره اقتصادی یک نیاز ضرروی است!

دکتر عباس آشتیانی پژوهشگر حوزه بلاکچین و رمزارز، در ابتدای سخنان خود با اشاره به معضل تورم و خلق نقدینگی بدون پشتوانه، اذعان داشتند که این پدیده می‌تواند منجر به ایجاد هزینه و ضرر برای سرمایه‌گذاران شود. 

این پژوهشگر اقتصادی در ادامه به تشریح سیاست‌های دولت آمریکا برای مهار تورم از طریق افزایش نرخ بهره پرداختند. دکتر آشتیانی خاطرنشان کردند که این اقدام، باعث تشویق سرمایه‌گذاران به سپرده‌گذاری در بانک و خروج نقدینگی و کنترل از بازار می شود. در عین حال هشدار دادند که این سیاست می‌تواند در بلندمدت منجر به خروج سرمایه از بخش‌های مولد شود.

از سوی دیگر، ایشان کاهش نرخ بهره را فرصتی برای رونق سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف از جمله مسکن، طلا و ارزهای دیجیتال دانستند. دکتر آشتیانی با تأکید بر نوپا بودن و آینده‌دار بودن بازار ارزهای دیجیتال، به مزایایی همچون نقدشوندگی بالا، فرصت‌های کسب سود زیاد و اقبال عمومی به این بازار اشاره کردند.

با این حال، دکتر آشتیانی پیچیدگی و پویایی این حوزه را مورد توجه قرار داد و بر اهمیت به‌روز بودن دانش و استفاده از خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری، به‌ویژه در زمینه ارزهای دیجیتال، تأکید نمود.

تولد کپیتالی نو؛ مدیریت تخصصی دارایی دیجیتال

سپس مهندس علی محمدیان مدیرعامل و بنیانگذار کپیتالی نو ضمن خیرمقدم به مهمانان، در مورد نحوه به‌وجودآمدن این برند صحبت کرد. او با اشاره به تاریخ فعالیت تیم کپیتالی‌نو و سابقه ۸ ساله‌ای که در بازار دارد گفت: 

«سال ۹۵ با رونق ارزهای دیجیتال، توجه ما به این دارایی ارزشمند و این بازار پر پتانسیل جذب شد. از آنجا که نیاز به مشاوره و مرجعی برای مدیریت دارایی دیجیتال در ایران و به‌خصوص در مشهد احساس می‌شد، تصمیم گرفتیم که با ارائه سبدهای کارآمد این نیاز را برطرف کنیم. خوشبختانه بین سال‌های ۹۵ تا ۹۶ این سبدهای بازدهی خوبی داشتند و توانستیم جامعه‌ای از سرمایه‌گذاران وفادار ایجاد کنیم.»

مدیرعامل کپیتالی‌نو با اشاره به اینکه تجربه پشت سر گذاشتن ۳ هاوینگ و تشکیل تیمی از کارشناسان و تحلیلگران حرفه‌ای و متخصص بازار، باعث شد تا نیاز به گسترش فعالیت و ایجاد سبدهای متنوع‌تر احساس شود، افزود: 

«به پشتوانه این تیم حرفه‌ای و تجربه‌ای که در بازار ارزهای دیجیتال به دست آوردیم، تصمیم گرفتیم که برند کپیتالی نو به‌عنوان همراهی مطمئن برای مدیریت دیجیتال را ایجاد کنیم. درست است که این برند تازه‌متولدشده؛ ولی تجربه‌ای ۸ساله پشت آن است و با این هدف شکل گرفت که بتواند به سرمایه‌گذاران و افراد علاقه‌مند در بازار ارزهای دیجیتال کمک کند تا بهترین بازدهی را از بازار به دست آورند.»

در نهایت مهندس محمدیان تأکید کرد که کپیتالی‌نو تمام تلاش خود را می‌کند تا با ارائه خدمات سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، به سرمایه‌گذاران ایرانی کمک کند که در این بازار پرنوسان با ریسکی مدیریت شده سرمایه‌گذاری کنند و بهترین نتیجه را از آن به دست آورند. علاوه بر این، ایشان عنوان کرد که فعالیت کپیتالی نو به مدیریت دارایی دیجیتال محدود نمی‌شود و در آینده خدمات متنوع‌تری مانند نرم‌افزارهای مبتنی بر بلاک‌چین و هوش مصنوعی نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

image_2024-06-19_14-46-08

فرصت‌های بازار ارزهای دیجیتال که نباید از دست داد

در ادامه مهندس سارا مظفری مدیر ارشد سرمایه گذاری کپیتالی‌نو در مورد شرایط بازار ارزهای دیجیتال و فرصت‌های موجود در آن، صحبت خود را شروع کرد و گفت: «چند عامل مهم در بازار ارزهای دیجیتال تأثیرگذار است که شامل کاهش نرخ بهره آمریکا، انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، شروع معاملات ETF اتریوم، هاوینگ بیت‌کوین و آلت سیزن ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵ می‌شود.»

مهندس مظفری افزود: «بازار رمزارزها در شرایطی قرار دارد که به‌احتمال زیاد شاهد کاهش نرخ بهره خواهیم بود. این اقدام می‌تواند به‌عنوان یک محرک اقتصادی عمل کند و سرمایه‌گذاران را به سمت دارایی‌های پرریسک‌تر مانند ارزهای دیجیتال سوق دهد. علاوه بر این یکی از نکات برجسته، حمایت برخی از نامزدهای انتخاباتی آمریکا از رمزارزهاست. این حمایت سیاسی می‌تواند به افزایش پذیرش و مشروعیت این نوع دارایی کمک کرده و چشم‌انداز روشن‌تری برای این بازار فراهم کند.»

 وی در ادامه گفت: «شروع معاملات ETF اتریوم در آغاز ماه میلادی آینده، نقطه عطفی برای بازار رمزارزها خواهد بود. این اقدام می‌تواند جذب سرمایه‌های جدید و افزایش نقدینگی را به دنبال داشته باشد که منجر به رشد قیمت‌ها و افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران می‌شود. علاوه بر این از آخرین هاوینگ بیت‌کوین مدت زیادی نگذشته است. هاوینگ معمولاً باعث کاهش عرضه و افزایش تقاضا می‌شوند که در نهایت می‌تواند به افزایش قیمت‌ها منجر شود. این عامل نیز به تقویت بازار رمزارزها کمک کرده است.» 

او با اشاره به اینکه هنوز آلت‌سیزنی مشابه سال ۲۰۲۱ را تجربه نکرده‌ایم گفت: «درحالی‌که بیت‌کوین و اتریوم رشد قابل‌توجهی داشته‌اند، آلت‌کوین‌ها نتوانسته‌اند به همان میزان رشد کنند. این مسئله نشان می‌دهد که بازار هنوز به پتانسیل کامل خود نرسیده است و ممکن است فرصت‌های بیشتری برای رشد در آینده وجود داشته باشد. با در نظر گرفتن این عوامل، چشم‌انداز بازار رمزارزها مثبت به نظر می‌رسد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه‌ها و سالهای آینده، این بازار همچنان رشد کند و به بلوغ بیشتری برسد.»

خانم مظفری در ادامه افزود: «کپیتالی‌نو در این مدت توانست علاوه بر تشکیل یک تیم حرفه‌ای از تحلیل‌گران بازا، متدولوژی کارآمد طراحی کند تا علاوه بر طراحی استرتازی‌های حرفه‌ای بتواند سبدهایی متنوع مطابق با هر سطح ریسک‌پذیری ارائه دهد. در همین راستا با افتخار ۳ سبد سرمایه‌گذاری جدید را رونمایی می‌کنیم. این سبدها باهدف بهبود عملکرد سرمایه‌گذاری، کاهش ریسک و افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری طراحی شده‌اند. هر یک از این سبدها بر اساس تحلیل‌های جامع بازار و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین روش‌های تحلیلی و مدیریتی تدوین شده‌اند.»

 در پایان مهندس مظفری ابراز امیدواری کرد که این سبدها بتوانند گامی مؤثر در جهت دستیابی به اهداف مالی سرمایه‌گذاران باشند و مسیر موفقیت را برایشان هموارتر کنند.

image_2024-06-19_14-45-46

 

ارسال نظر