شناسه خبر: ۱۶۲۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

چند برابر کردن سرمایه با خرید ویلا و آپارتمان در سرخرود

در شهرستان محمود آباد استان مازندران بخشی به نام سرخرود وجود دارد که از لحاظ اقتصادی و گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

چند برابر کردن سرمایه با خرید ویلا و آپارتمان در سرخرود
در شهرستان محمود آباد استان مازندران بخشی به نام سرخرود وجود دارد که از لحاظ اقتصادی و گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قرار گرفتن سرخرود در نوار ساحلی دریاچه خزر و همجواری آن با شهرستان هایی چون فریدونکنار، محمود آباد و شهرستان آمل، رونق داشتن باغداری و کشاورزی، پرورش شیلات و داشتن مناطق تفریحی، تاریخی مثل تپه های قلاکتی و گردشگری متنوع باعث شده است تا این منطقه جزو مناطق مورد توجه شمال کشور باشد.
ساحل سرخرود تنها ساحل باز شمال کشور است بدین معنی که ویلاهای ساخته شده در ساحل حریم 60 متری ساحل را رعایت کرده اند و استفاده از ساحل برای عموم مردم باز است و ساحل در انحصار کسی نیست. همین موارد سبب شده است تا خرید و فروش ویلا و آپارتمان در سرخرود رونق بالایی داشته باشد. در واقع می توان گفت که بازار مسکن در این شهر هیچ موقع رکود نیست و همیشه فرصت برای سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا و آپارتمان در سرخرود امکان پذیر است و رشد قابل توجه و روزافزونی دارد.
 
 
بهترین محله سرخرود برای خرید ویلا و آپارتمان
عوامل مختلفی در تعیین قیمت ویلا در سرخرود نقش دارند. محله ای که ویلا در آن ساخته شده است از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت است. به عنوان مثال محله های گلشهر و خط دریا در سرخرود بالاترین قیمت را نسبت به محله های دیگر دارند. خیابان های گلستان و بوستان در خط دریا شامل انواع ویلاهای سنتی و مدرن و انواع مجتمع های آپارتمانی با نماهای امروزی و لوکس است. اگر محله برای شما مهم است؛ اما پول خرید ویلا ندارید؛ می توانید به خرید آپارتمان در این محله ها فکر کنید. محله گلشهر و خط دریا در ضلع شمالی سرخرود قرار دارند که جمعیت بیشتر آن را پایتخت نشینان و مهاجران تشکیل می دهد. در ضلع جنوبی سرخرود بومی نشینان قرار دارند و قیمت ویلا و خانه در این منطقه به مراتب ارزان تر است.
افرادی که طرفدار ویلاهای جنگلی هستند و دوست دارند ویلاهایی به سبک روستایی خریداری کنند و دور از محیط شهری باشند؛ می توانند ویلاهای روستایی اطراف سرخرود را خریداری کنند. افراسرا، زنگی کلا، شاه کلا، چاکسر، دریاسر و.. جزو 40 روستای سرخرود هستند که می توان با سپردن به بنگاه های معاملاتی معتبر و مورد اعتماد ویلاهای روستایی با قیمت مناسب برای زندگی، محل تفریح و سرمایه گذاری پیدا کرد.
خرید ویلا دوبلکس در سرخرود
 
a2
شکل و تعداد طبقات ویلا از جمله مهم ترین پارامترهای موثر بر قیمت ویلا است. ویلای دوبلکس جزو ویلاهای پرطرفدار در شمال کشور است. این ویلاها به صورت دو طبقه ساخته می شوند و دو طبقه از طریق آسانسور یا پلکان به یکدیگر متصل می شوند. پلکان هایی که برای اتصال دوطبقه به هم در نظر گرفته می شوند؛ دارای شکل فضایی و هندسی خاصی هستند. در بعضی موارد در ویلاهای دوبلکس فضای آشپزخانه و سالن پذیرایی در طبقه پایین و فضاهایی چون سرویس بهداشتی، اتاق خواب ها و نشیمن خصوصی در طبقه بالا ساخته می شوند.
در فضای بین دو طبقه می توان فضای بازی در نظر گرفت و برای این فضای باز، دکوراسیون مخصوصی طراحی کرد. قیمت ویلای دوبلکس با یک متراژ مشخص در یک منطقه نسبت به قیمت ویلای پیلوت و نیم پیلوت قیمت بالاتری دارد. به طور کلی قیمت ویلا در سرخرود از چهار میلیارد تومان شروع می شود و با توجه به پارامترهایی که ذکر شد بالاتر نیز می رود. قیمت آپارتمان نیز در محله های بالاشهر مثل خانه دریا و شهرک مهندسین از متری 50 میلیون تومان شروع می شود.
a3
 
در سرخرود ویلا بخرم یا آپارتمان؟
ممکن است افراد بین خرید ویلا و آپارتمان در سرخرود بر سر دو راهی قرار بگیرند؛ این یک تصمیم کاملا شخصی است؛ اما اگر نمی توانید به خوبی در این مورد تصمیم بگیرید به نکاتی که در ادامه بیان می شود؛ قبل از سرمایه گذاری توجه کنید:
1. میزان رفت و آمد شما به سرخرود: برخی افراد تصمیم دارند که برای همیشه به سرخرود مهاجرت کنند یا حداقل هفته ای دو بار به سرخرود رفت و آمد دارند؛ این افراد نسبت به سایر کسانی که رفت و آمد کمتری دارند؛ بهتر می توانند در خصوص خرید ویلا تصمیم بگیرند. اگر جزو افرادی هستید که کمتر از ماهی یکبار به سرخرود رفت و آمد دارید و صرفا می خواهید سرمایه گذاری کنید؛ قطعا خرید آپارتمان در یک محله امن و لاکچری مناسب تر از خرید ویلا در سایر مناطق است.
2. میزان بودجه: بودجه شما مهم ترین کمک را در تصمیم گیری می کند. اگر به اندازه کافی بودجه برای سرمایه گذاری در نظر گرفته اید؛ قطعا خرید ویلا می تواند سرمایه شما را با سرعت بیشتری رشد دهد.
3. امنیت و زمان: از نظر امنیتی خرید آپارتمان نسبت به ویلا بهتر است. زیرا آپارتمان های سرخرود اغلب در مناطق امن و مجتمع هایی ساخته می شوند که حراست و نگهبانی دارند. کسانی که نمی توانند مدام به سرخرود رفت و آمد کنند و نگران امنیت محل زندگی هستند؛ آپارتمان های موجود در مجتمع های مسکونی گزینه های مناسب تری هستند.
نتیجه گیری 
بدون شک سرخرود یکی از بکرترین و زیباترین مناطق شمال کشور است. تالاب سرخرود، تپه های باستانی سرخرود که به تخت جمشید مازندران معروف است، آب بندان سرخرود که در فصول خاصی پر از پرندگان مهاجر می شود؛ و شهری که در امتداد ساحل و در انتهای رود هراز قرار دارد؛ همه و همه باعث شده است که سرخرود از نظر گردشگری مورد توجه بسیاری از ایرانیان و حتی گردشگران خارجی قرار بگیرد. شهرک های مهمی چون فرزادشهر، شهرک ساحل مانلی و خانه دریا در منطقه سرخرود واقع شده است.
همین موضوع سبب رشد اقتصادی ویژه این منطقه شده است. با خرید ویلا و آپارتمان در سرخرود می توان از چند جهت سرمایه گذاری کرد. رشد روز افزون قیمت ویلا و آپارتمان در سرخرود باعث افزایش سرمایه خریداران ویلا می شود. به علت جمعیت بالای گردشگران و مهاجران می توان با قیمت های مناسب آپارتمان و ویلا را اجاره داد. از طرفی محلی برای تفریح و کسب آرامش نیز در شمال خواهید داشت. سایت اول ‌خونه، می تواند به شما برای خرید ویلا و آپارتمان در مناطق مختلف شمال کشور چون سرخرود کمک زیادی کند.

 

 

ارسال نظر