شناسه خبر: ۱۶۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

بهره مندی بیش از 12 هزار و 500 شهروند از خدمات بهداشتی مراکز درمانگاهی دامپزشکی در بخش خصوصی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از بهره مندی بیش از 12 هزار و 500 شهروند از خدمات بهداشتی مراکز درمانگاهی دامپزشکی در بخش خصوصی داد.

بهره مندی بیش از 12 هزار و 500 شهروند از خدمات بهداشتی مراکز درمانگاهی دامپزشکی در بخش خصوصی

به گزارش مشهد فوری؛ دکتر محمد سیاح با بیان اینکه شهرستان مشهد دارای 184 مرکز درمانی و آزمایشگاهی در بخش خصوصی دامپزشکی می باشد، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری 12 هزار و 559 شهروند جهت دریافت خدمات بهداشتی دامپزشکی به مراکز درمانگاهی دامپزشکی شهرستان مراجعه نموده اند.

وی با اشاره به اینکه مراکز بخش خصوصی دامپزشکی با هدف ارتقای کمیت و کیفیت شاخصه های خدمت رسانی به شهروندان تاسیس و راه اندازی شده است ، افزود: شهرستان مشهد دارای 92 مرکز درمانی، 47 داروخانه دامپزشکی، 32 مرکز واکسیناسیون، 8 آزمایشگاه و 5 بیمارستان دامپزشکی می باشد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد یاد آور شد: در این مدت مراکز درمانی دامپزشکی این شهرستان در بخش خصوصی، 2 هزار و 853 عملیات کالبدگشایی دام و طیور را در راستای شناسایی بیماری های شایع و بیماری های نو پدید انجام داده اند.

دکتر سیاح همچنین به انجام 3 هزار و 404 مورد تشخیص آبستنی دام، 710 برداشت و نمونه گیری آزمایشگاهی و 391 عملیات جراحی دام سبک و سنگین توسط این مراکز اشاره نمود.

 

ارسال نظر