شناسه خبر: ۱۶۱۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

‌برخورد دادستانی با تخریب‌کنندگان ۲۳ خودرو در مشهد ‌

دادستان مشهد گفت:با تخریب کنندگان ۲۳ خودروی شهروندان در مشهد که چند هفته گذشته اتفاق افتاد به صورت ویژه برخورد خواهد شد همچنین طرح‌های جامع و تفصیلی شهر در محدوده بلوار شاهنامه عملیاتی می‌شود.

‌برخورد دادستانی با تخریب‌کنندگان ۲۳ خودرو در مشهد ‌

به گزارش مشهد فوری؛ محمدحسین درودی اظهارداشت: با تخریب کنندگان 23 خودروی شهروندان در مشهد که چند هفته گذشته اتفاق افتاد به صورت ویژه برخورد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه رفتارهای مجرمانه این افراد که با کشیدن سلاح، اقدام به تخریب اموال مردم کرده بودند، به نحوی که اقدام آنان موجب ناامنی در سطح منطقه شده بود لذا مطابق ماده 279 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و نظارت‌های لازم انجام خواهد شد تا با تسریع در رسیدگی به این پرونده و اطلاع رسانی آن شاهد پیشگیری از وقوع چنین رفتارهایی توسط اراذل و اوباش در آینده نسبت به جان، مال و ناموس مردم باشیم.

درودی همچنین خواستار نظارت بر ساخت و سازهای محدوده آرامگاه فردوسی شد و گفت:سرپرست دادسرای ناحیه 7 مشهد به جهت اهمیت موضوع، پیگیری‌های لازم را در راستای ساماندهی ساخت و سازهای این منطقه و اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی شهر در محدوده بلوار شاهنامه انجام خواهد داد.

دادستان مشهد با اشاره به دستور اجرا و عملیاتی کردن طرح‌های جامع و تفصیلی شهر در محدوده بلوار شاهنامه خاطرنشان کرد: امیدواریم از ایجاد ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌های غیرقانونی اراضی کشاورزی پیشگیری به عمل آید.

سیدامیر مرتضوی،معاون اجتماعی دادگستری خراسان رضوی نیز از استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کلیه سازمان‌ها در جهت پیشگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز خبر داد و اظهارداشت: یکی از مظاهر جدی فساد، موضوع زمین خواری و جرائم مرتبط با آن است و از طرفی نظر به افزایش روزافزون این پدیده مقرر شده کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان‌ها، همکاری حداکثری لازم در خصوص تأمین ماشین آلات، ادوات و ملزومات به منظور پیشگیری از هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی را معمول دارند.

وی افزود:در صورت عدم همکاری و اقدام به موقع از سوی هر یک از دستگاه‌های ذی ربط در راستای اجرای دستورالعمل مقابله با ترک فعل مدیران و پیشگیری از آن، به عنوان ترک فعل بالاترین مقام دستگاه مربوطه تلقی می‌شود و قابل پیگرد در مراجع قانونی خواهد بود.

 

ارسال نظر