شناسه خبر: ۱۶۲۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

با حضور دستیار مردمی سازی استانداری خراسان رضوی:

دستیار مردمی‌سازی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی معارفه شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با حضور حجت الاسلام محمدهاشم زروندی دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی، دستیار مردمی‌سازی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی معارفه شد.

دستیار مردمی‌سازی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی معارفه شد

به گزارش مشهد فوری؛  سید جواد موسوی افزود: نقش مردم در حوزه میراث فرهنگی از دیرباز پر رنگ بوده و ابنیه تاریخی مثل کاروانسراها و مساجد بیشتر عام المنفعه بوده به دست و همت مردمی بنا می‌شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان این‌که امروزه هم بنیان و ذات ماموریت‌های این وزارت خانه مردمی است، ادامه داد: حمایت و راه‌اندازی کارگاه‌های خرد صنایع‌دستی و تقویت زیرساخت‌های گردشگری جوامع محلی در کنار برگزاری رویدادهای مردمی گردشگری از جمله اقداماتی است که در افق مردمی سازی این اداره کل در نظر گرفته شده است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای سال و در راستای شعار سال طرح تدوین افق مردمی‌سازی این اداره کل را با مشارکت معاونان، مدیران و کارشناسان این اداره کل آغاز و امید داریم این گام که در راستای اجرایی کردن شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های مردمی سازی دولت سیزدهم برداشته شده و ثمرات مفیدی برای مردم عزیز سرزمین خورشید داشته باشد.

 حجت‌الاسلام محمدهاشم زروندی دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری سال ‭‭‭1403‬‬‬ توسط مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، در این جلسه اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای حکمرانی مردمی اهتمام ویژه داشته باشند که در این میان جایگاه مردمی ماموریت‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملموس و جلوه ویژه‌ای دارد.

در ادامه رضا یوسفی به عنوان دستیار مردمی‌سازی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان معرفی شد. یوسفی دارای مدرک تحصیلی کاردانی باستان ‌شناسی، کارشناسی مرمت و کارشناسی ارشد اقتصاد هنر بوده و هم‌اکنون مسئولیت انجمن های میراث فرهنگی استان را برعهده دارد.وی مدیریت ادارات میراث فرهنگی شهرستان ‌های خلیل آباد، بجستان و کاشمر را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر