شناسه خبر: ۱۶۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

تعطیلی مراکز آموزشی در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه، تبادکان، احمد آباد و رضویه/ تعطیلی کلیه فعالیت های ورزشی در محیط های باز و بسته در نوبت عصر

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: کلیه فعالیت‌‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه، تبادکان، احمد آباد و رضویه به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته در نوبت عصر تعطیل است.

تعطیلی مراکز آموزشی در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه، تبادکان، احمد آباد و رضویه/ تعطیلی کلیه فعالیت های ورزشی در محیط های باز و بسته در نوبت عصر

به گزارش مشهد فوری، مهدی اله‌پور در گفت‌وگو با اخبارمشهد درباره تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا اظهار کرد: کلیه فعالیت‌‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه، تبادکان، احمد آباد و رضویه به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته در نوبت عصر تعطیل است.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: از صبح امروز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، کلیه فعالیت‌های ورزشی در مدارس ممنوع اعلام نمود.

وی بیان کرد: منشا این پدیده امروز صبح از حوزه شمال شرقی و غرب استان اعلام شد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان از عصر امروز وضعیت به صورت کاهشی خواهد بود.

اله‌پور افزود: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: برای پیش بینی وضعیت هوا فردا شهر مشهد، امروز ساعت ۱۸جلسه اضطرار برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار : محمد اکبرپور طرقی

 

ارسال نظر