شناسه خبر: ۱۶۱۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

آغاز نهمین پیش نشست کنگره جهانی امام رضا(ع) در مشهد

نهمین پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با حضور برخی اندیشمندان خارجی در بنیاد پژوهشهای اسلامی مشهد آغاز به کار کرد

آغاز نهمین پیش نشست کنگره جهانی امام رضا(ع) در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ دبیر علمی نهمین پیش برنامه پنجمین کنگره جهانی امام رضا (ع)  گفت: این پیش نشست با تکیه بر تعالیم تمدنی امام رضا علیه السلام و راهکارهای تحقق عدالت برگزار می شود.

سید حامد ملکوتی تبار افزود:در این نشست غلامرضا جلالی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رحمت‌الله کریم‌زاده عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با موضوع "عدالت و رافت" و "رابطه جامعه توحیدی با عدالت اجتماعی از دیدگاه عالم آل محمد (ع)" سخنرانی علمی می کنند.

وی ادامه داد: همچنین حجت ‌الاسلام علی جلائیان و علی‌اکبر رستمی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این نشست به‌عنوان ناقد حضور دارند.

دبیر علمی نهمین پیش برنامه پنجمین کنگره جهانی امام رضا علیه السلام گفت: در این پیش نشست مقالات "تامرلان علیزاده"، فعال فرهنگی، پژوهشی و تبلیغی از کشور آذربایجان، "ابوبکر ثالینو" مدرس دانشگاه و دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی از کشور نیجریه، "رضا و دادی" دارنده دکترای مطالعات رسانه از دانشگاه "لاف برو" کشور انگلستان و "سید عقیل حیدر زیدی" استاد حوزه از کشور پاکستان ادامه خواهد یافت.

ملکوتی تبار با بیان این که این اجلاسیه تا پایان امروز ادامه خواهد داشت افزود: علاقه مندان برای حضور مجازی نیز می‌توانند از طریق آدرس https://www.skyroom.online/ch/scoaqr/gcir در این نشست شرکت کنند.

پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با موضوع محوری "اندیشه تمدنی امام رضا (ع)؛ عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس" اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر