شناسه خبر: ۱۶۲۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

آیین تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد های درخشان پدافند هوایی شمال شرق

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، از دانش آموزان برتر علمی استعداد های درخشان مدارس این منطقه تجلیل کرد.

آیین تجلیل از دانش آموزان برتر علمی استعداد های درخشان پدافند هوایی شمال شرق

به گزارش مشهد فوری روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام و المسلمین محمد عدیده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب به ویژه 48 هزار شهید گلگون کفن در ارتش، به ارتقای کیفی و رشد علمی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: امروزه دشمن از علم، دانش، رشد و تعالی فرزندان ایران به هراس آمده و راهی جز تسلیم شدن در برابر این همه بزرگی و عظمت نمی‌بیند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نقش فاخری را در راه اعتلای اهداف مقدس این نظام بر عهده دارند، افزود: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نشان دهنده عظمت جوانان و نقش آفرینی این نیروهای جوان، با نشاط، مومن متعهد و اثر گذار است.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به اینکه با تلاش مربیان شاهد تحقق آرمان های امام(ره) هستیم، اظهار کرد: با وجود تبلیغات مسموم دشمن، نسل جوان در مقابل این توطئه ها ایستادگی کرده است.

وی تحقیق و پژوهش را دو عنصر مهم در تولید علم دانست و گفت: هر پژوهش و فعالیتی را می‌ توان با یک جهت‌گیری انجام داد ولی آنچه مهم و دارای اهمیت است، توجه به نافع بودن علم و پژوهش است. در ادامه گروه تئاتر تمام نا تمام با موضوع مختصر از زندگی و شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به اجرا پرداختند. گفتنی است گروه تئاتر تمام نا تمام منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش در جزیره خارک مقام دوم نیرو و در جشنواره تئاتر ارتش نیز مقام دوم را کسب و به جشنواره مقاومت کشوری راه یافتند.

 

ارسال نظر