شناسه خبر: ۱۶۲۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

استاندار خراسان رضوی:

۴میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در سراسر خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا در روز انتخابات، دستگاه های متولی برای برگزاری شایسته انتخابات تمهیدات لازم را در نظر گرفته اند.

۴میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در سراسر خراسان رضوی

به گزارش مشهد فوری؛ یعقوبعلی نطری استاندار خراسان رضوی امروز پنجشنبه 10 اسفند ماه با حضور در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه گفت: نیازمندی‌ها و زیرساخت برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شده است. با آمادگی کامل در سراسر استان در ساعت 8 صبح به استقبال انتخابات خواهیم رفت. 

نظری افزود: چهار میلیون و 750 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند و این استان پس از تهران بیشترین جمعیت واجد شرایط را دارد و مردم با بصیرت خراسان رضوی ثابت کرده اند در همه عرصه ها در حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده اند و حتی بدون توجه به جریانات احزاب پای کار آمده اند.

وی ادامه داد: به مشارکت حداکثری امیدوار هستیم و از منتخبان مردم نیز انتظار می رود با تصویب قوانین مشکل گشا، سعی در رفع گرفتاری های جامعه داشته باشند. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب18 کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه "مشهد و کلات"پنج نماینده، حوزه انتخابیه "سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" و حوزه انتخابیه "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه" هر کدام دارای 2 کرسی نمایندگی و 9 حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

 

استاندار خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: هزار و 26 نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می شود.

 

خبرنگار: مرجان فرهمند

 

ارسال نظر