شناسه خبر: ۱۶۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

توزیع بیش از ۱۳۰ قلم تجهیزات پزشکی در مناطق کم برخوردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توزیع ۱۳۲ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

توزیع بیش از ۱۳۰ قلم تجهیزات پزشکی در مناطق کم برخوردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش مشهد فوری به نقل از وبدا، عباس ایزدی اظهار کرد: یکی از  سیاست‌های شاخص معاونت درمان دانشگاه تقویت تجهیزات پزشکی در راستای تحقق عدالت در سلامت است.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه تحویل تجهیزات پزشکی مربوط به ۵ تخت اتاق عمل در شهرستان‌های باخرز، تایباد، خواف و کاشمر به ارزش حدود ۹ میلیارد ریال بوده که منجر به افزایش بهره‌وری خدمات در این شهرستان‌ها شده است. 

وی به اهمیت تقویت تخت‌های ویژه اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون تجهیزات مربوط به ۷ تخت ویژه در شهرستان‌های باخرز، بردسکن، سرخس، قوچان و کاشمر به ارزش بالغ بر۱۴ میلیارد ریال تامین و به مراکز ارسال شده است.

ایزدی افزود: تأمین تجهیزات تصویربرداری شامل دستگاه‌های رادیوگرافی و مامو گرافی جهت شهرستان‌های قوچان، کاشمر، درگز و چناران به ارزش حدود ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از جمله اقدامات مورد توجه این معاونت از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

 

ارسال نظر