شناسه خبر: ۱۶۱۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

۲۴۹ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای صنفی مشهد شناسایی شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: گشتهای مشترک بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد با نمایندگان ادارات نظارتی از واحدهای صنفی سطح شهر منجر به شناسایی و جمع آوری ۲۴۹ تبعه خارجی غیرمجاز شده است.

۲۴۹ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای صنفی مشهد شناسایی شدند

به گزارش مشهد فوری؛ محسن صیادی افزود: گشت مشترک نظارتی مزبور با حضور نمایندگان ادارات نظارت بر اماکن عمومی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره کل اتباع و مهاجرین، اداره کل تعزیرات حکومتی به منظور جمع آوری اتباع غیر مجاز و فاقد کارت کار در واحدهای صنفی محدوده حرم مطهر (ثامن) انجام گرفته است و تداوم دارد.

وی اضافه کرد: از ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه کنونی ۵۰ گشت مشترک بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی مشهد انجام شده است که در این راستا از هزار و ۴۱۸ واحد صنفی بازدید شده که منجر به ۲۴۹ مورد شناسایی تبعه خارجی غیرمجاز و تنظیم ۱۱۷ فرم تخلف بازرسی و در نهایت ارسال به اداره کل تعزیرات حکومتی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: واحدهای صنفی شناسایی شده در طرح مزبور مرتکب تخلفات متعددی از جمله عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی در زمینه به کارگیری نیروی تبعه خارجی فاقد کارت کار و غیر مجاز، گران فروشی، تقلب و عدم درج قیمت شده بودند که یک واحد صنفی نیز در همین ارتباط مهر و موم شد. ۱۲۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۶ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

ارسال نظر