شناسه خبر: ۱۶۱۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

ارتقاء ضریب امنیتی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی/ از احداث راهبند ضدتروریستی تا اجرای سیستم نظارت تصویری

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از ارتقاء ضریب امنیتی و حفاظتی فرودگاه‌ بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس و شهدای سبزوار خبر داد.

ارتقاء ضریب امنیتی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی/ از احداث راهبند ضدتروریستی تا اجرای سیستم نظارت تصویری

به گزارش مشهد فوری  محمود امانی‌بنی در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های ارتقاء ضریب امنیتی و حفاظتی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های فرودگاه‌های مشهد و سبزوار در راستای افزایش ضریب حفاظتی، نصب و راه‌اندازی 4 دستگاه راهبند ضدتروریستی (دفنی) در مبادی ورودی به ایرساید مشهد و نصب و راه‌اندازی یک دستگاه راهبند ضدتروریستی (دفنی) در فرودگاه شهدای سبزوار با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده که امسال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی همچنین از فنس‌کشی و نصب سیم‌های خاردار بر روی دیوارهای حفاظتی فرودگاه مشهد در حدود 2000 متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: در راستای افزایش ضریب امنیتی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس نیز اعتباری بالغ بر 30 میلیارد‌ تومان جهت اجرای سیستم‌های نظارت تصویری تخصیص یافت.

امانی‌بنی در ادامه به احداث ساختمان مانیتورینگ موقت فرودگاه مشهد با اعتبار سه‌و‌نیم میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: البته باید یادآور شد که به‌جز احداث ساختمان مانیتورینگ موقت، پیگیری‌ها به‌منظور تخصیص اعتبار 10 میلیاردتومانی برای احداث ساختمان دائمی مانیتورینگ فرودگاه بین‌المللی مشهد مقدس نیز در جریان است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی در خاتمه با بیان اینکه ایمنی و امنیت دو رکن اصلی صنعت هوانوردی هستند، خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر پروژه‌هایی که به‌منظور ارتقای ضریب امنیتی و حفاظتی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس اجرا شده می‌توان به پروژه نصب دوربین‌های مداربسته پارکینگ طبقاتی این فرودگاه با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 450 میلیون‌تومان اشاره کرد.

 

ارسال نظر