شناسه خبر: ۱۶۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی انجام شد؛

تقدیر از تیم افتخارآفرین دبیرستان های بعثت استان به عنوان تیم جمهوری اسلامی ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی ijso

در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی و سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تیم افتخارآفرین دبیرستان های بعثت استان به عنوان تیم جمهوری اسلامی ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی ijso تقدیر شد.

تقدیر از تیم افتخارآفرین دبیرستان های بعثت استان به عنوان تیم جمهوری اسلامی ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی ijso

به گزارش مشهد فوری؛ تیم اعزامی دانش آموزی دبیرستان های غیردولتی بعثت خراسان رضوی در بیستمین دوره المپیاد جهانی علوم نوجوانان (زیر ۱۵ سال) جهان (International junior science Olympiad) خوش درخشیدند و «امیرحسین زنگنه»، «امیرمحمد احمدی»، «ارشیا یحیایی» و «علیرضا قربانی» به سرپرستی مهندس «کاظمی» معاون پژوهش مدارس غیردولتی بعثت، موفق به کسب مدال برنز شدند.

 این المپیاد با شرکت ۳۰۶ دانش آموز از ۵۵ کشور جهان برگزار شده بود که دانش آموزان مشهدی با پشتکار و همت علمی شان بر سکوی سوم این المپیاد ایستاده و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در این دوره از مسابقات جهانی به اهتزاز درآورند.

در این مسابقات از هر کشور یک تیم اجازه حضور می یابد که علاوه بر آزمون تشریحی آزمایشات و مسابقات توسط دانش آموزان به صورت عملی هم باید اجرا گردد.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی، با اطلاع یافتن از عدم انجام تعهد چند دستگاه، شخصا در جلسه با دستگاه های مربوطه تماس گرفت و انجام سریع تعهدات را خواستار شد.

در ادامه هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در یک سال اخیر تلاش های بسیار مهم و اثر بخشی در شورای آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی افزود: آیین نامه اجرایی قانون شورای آموزش و پرورش در خصوص ۳ درصد عوارض شهرداری ها با اعتراض  مالکیت فضای آموزشی پس از تایید به شهرداران استان ابلاغ شد.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: افزایش ۳ درصدی حقوق آموزش و پرورش از کارهای اثربخشی بود که انجام شد.

او تصریح کرد: کمیته مسکن فرهنگیان با حضور نماینده تمام اختیار اداره کل آموزش ‌و پرورش و نماینده استانداری راه و شهرسازی تشکیل شد و مقرر شد مسکن فرهنگیان در بازه زمانی دو هفته ای وارد فاز اجرایی شود.

شوشتری در پایان گفت: همچنین آیین نامه ۵ درصد تغییر بهره برداری از فضای آموزشی برای شهرداری های دیگر شهر های استان به ادارات اعطا شد.

 

ارسال نظر