شناسه خبر: ۱۶۱۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

تفاهمنامه ساخت ۷۲ کلاس درس در تایباد منعقد شد

مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: تفاهمنامه ساخت ۱۳ فضای آموزشی شهری و روستایی در قالب ۷۲ کلاس درس در شهرستان مرزی تایباد طی سال جاری منعقد شده است.

تفاهمنامه ساخت ۷۲ کلاس درس در تایباد منعقد شد

به گزارش مشهد فوری؛ محمود افکن پور افزود: این تعداد تفاهمنامه در قالب ۷۲ کلاس درس در بخش مرکزی و میان ولایت تایباد به امضای خیرین شیعه و اهل سنت این خطه مرزی رسیده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر آموزش و پرورش تایباد ۹ پروژه عمرانی در حال ساخت دارد که با بهره برداری نهایی از آنها ۳۳ کلاس درس، یک باب نمازخانه و ۲ زمین چمن مصنوعی به فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش تایباد با بیان اینکه پروژه های آموزشی یاد شده ۲۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، بیان کرد: استخر دانش آموزی این شهرستان یکی از مهمترین پروژه های نیمه تمام بخش آموزشی این منطقه به شمار می رود که با گذشت ۱۲ سال از آغاز ساخت آن تاکنون فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، برای بهره برداری نهایی از این استخر دانش‌آموزی افزون بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

افکن پور اظهار کرد: شهرستان تایباد بیش از ۳۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که برای رسیدن شمار دانش آموزان به سطح استانداردهای لازم در مدارس، ساخت ۱۰ فضای آموزشی شهری و روستایی دیگر در این شهرستان مورد نیاز است.

وی ادامه داد: امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۵۱ کلاس درس به فضای آموزش و پرورش این شهرستان افزوده شد، این تعداد کلاس درس در شهرهای تایباد، ریزه، مشهد ریزه، خیرآباد و کاریز دایر شده است.

آموزش و پرورش تایباد بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ فرهنگی شاغل در ۲۰۶ فضای آموزشی دارد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد با ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

 

ارسال نظر