شناسه خبر: ۱۶۲۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد عنوان کرد:

جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد

سرهنگ علی ربیعی گفت: جبهه فرهنگی خط مقدم و اصل جدایی ناپذیر نظام اسلامی است که نقش مهم و تعیین کننده ای در ترویج دین دارد

جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد

 

به گزارش مشهد فوری روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهار کرد: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم. وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.
وی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.
ربیعی با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.
فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

 

ارسال نظر